7 Şubat 2016 Pazar

''İZHAR''

"İZHAR"
İnkar ile izhar arasında bir yol ayrımına gelmiştim, 
Ya kendimi inkar edecektim nifak ile yaşayacaktım, 
Ya da her şeyi izhar edip kendimi açığa çıkaracaktım, 
İzharı seçtim,
Eğer kendimi inkar etmiş olsaydım, 
Nifak içerisinde şeklen günümüz dindar müslümanları gibi yaşayacaktım,
Kendimi inkar edemezdim, 
Biliyordum ki, 
Kişinin kendini inkar etmesi Rabbi inkar etmesi demektir, 
Rabbi hiç inkar edemezdim, 
O halde hayatın hiçbir anlamı kalmazdı,
Ben izharı seçtim, 
İnkarı değil, İddiayı değil, İsbatı değil, İmanı değil, İkrarı değil, İnzarı hiç değil, 
Çünkü insanlık bunların hepsiyle bugüne kadar yorulmuş,
Sadece,
İzharı seçtim,
Yaşadıklarımı, gördüklerimi, hissettiklerimi izhar edecektim,
Olguların öğretilerin anlayışların esaretinde kalmadan,
Hiçbir kınayıcının kınamasından korkmadan,
Hakaretlere küfürlere baskılara tehditlere aldırmadan,
Hiç kimseyi tehdit edip korkutmadan,
Sadece sevgiyle,
İzharı seçtim,
İzhar ile aynı zamanda aslında ben kendimi açığa çıkarıyorum,
"Ve tüm güzellikleriyle insanlık açığa çıktığı zaman"
Sevgiyle,

Hiç yorum yok: