7 Şubat 2016 Pazar

''DUHA''

"DUHA"
Uyanmıştım,
Daha doğrusu uyumuştum uykuda bir rüyaya uyanmıştım,
O an yaşadıklarıma fazlaca pek anlam verememiştim,
Hiç kimseye de diyememiştim,
Bir rüyadır demiştim,
Nasılsa geçer diye düşünmüştüm,
Fakat geçmemişti,
Geçmesi için dualar ettim yıllarca,
Geçmeyince de geçmek istedim kendimden,
Uzaklaşmak istedim hislerimden, 
Bildiklerimden,
Her yerde baktım benimle,
Kaderimmiş dedim meğer,
Sonra bıraktım kendi haline,
"Olacak olacaktır'' dedim kendime,
Tüm olanlar için özetle şöyle diyordum,
''Hikaye ne senin ne de benim hikayem,
Hikaye rabbin hikayesi''
Sonra suskunluklarım söz olup taşar oldu içimden geldiğince,
Ağaçlar, sular, karıncalar, yıldızlar arkadaş oldu yalnızlığıma,
İnsanlık olguların öğretilerin anlayışların esaretinden kurtulsun tüm güzellikleriyle açığa çıksın istedim,
Irkı, milliyeti, inancı ne olursa olsun insanlık insanlıkta buluşsun istedim,
Aynı gök kubbenin altında tüm insanlar mutlulukları hep birlikte yaşasınlar istedim,
Bir dua gibi istedim,
İçimden,
İçimden,
Biricik rabbimden,
Sevgiyle,

Hiç yorum yok: