18 Haziran 2017 Pazar

Yalnız'

……...

Deniz kenarında bir bankın üzerinde oturuyordum babam' 
Sözsüz düşünceler içerisinde uzun uzun denize dalıyordum' 

Ara ara hafif hafif dalgalarında soluklanıyor' 
Yakomazlardan güneşe kendime bir yol arıyordum'' 

Etrafımdaki kara taşları' belki ferah bir söz işitirim diye pür dikkat dinliyordum '

Anlayacağın yalnızdım babam' 

Yalnızdım' 

Senin yanında yalnızlık nedir bilmedim canım babam' 
Ne kadar uzakta olsakta'

Ama şimdi yalnızım babam' 

Ancak anlıyabiliyorum yalnızlığı'
Yalnızları'

Yalnızlar yalnızları buluyor galiba babam'

O gün sevimli bir kedicik gelmiş' yavaş yavaş yanıma iyice sokulmuş' 
Yalnızlığıma ortak olmuştu'

Yalnızdı babam'
Yalnızlığıma gelmişti'

Yalnız olduğum da yanıma havhavlar geliyor' miyavlar geliyor' kuşlar geliyor' hiç tanımadığım insanlar geliyor da'
İşte'

Yalnızlık kimsesizlik değilmiş babam'
Anladım'

Artık her şey biraz yalnız görünüyor gözlerime'
Her şeyde biraz yalnızlık var'

Hepimiz biraz yalnızız işte babam'
Yeni öğrendim'

Sevgiyle'

Hiç yorum yok: