26 Haziran 2017 Pazartesi

Bayram mı'

......

Bu bayram işte seninle babam' 

Özlem ağacı yedisinde mi açıyor çiçeğini yoksa yetmişinde mi'

Hani askerden izine geldiğin anlattığın bir hatıran vardı ya babam'

Hani şu niye geç kaldın diyen komutanına ''Kumandanım senin olduğunu bilseydim hemen dönmezdim' filanca kumandandan çekindim de ondan geldim'' dediğin'

Hani şu dört yıllık askerliğin süresince iki günü yollarda geçen hepsi hepsi üç günlük iznin'

Hani köye gelmek için birliğe yetişemem diye gece vakti komşu köylülerin atını haralarından izinsiz aldığın dönüşte de bıraktığın'

Hani eve gelince hiç görmediğin küçük zarife bacımın senin kucağına gelmek istedikçe elinle uzaklaştırmaya çalıştığını yetmiş yıl sonra bile duygulanarak anlattığın'

Sizin zamanınız çok zormuş be babam' zorluklarla örülmüş de' korkusuzluğunuz' cesaretiniz yenememiş yine de'

Şimdi bana iki bin yıllık düzeni değiştiremezsin diyor büyükler babam' fakat değiştiğini göremiyorlar'

Değişiyor dünya işte çocuklarla babam' belki biraz daha can kulağıyla dinlemeliyiz onları' hepsi o kadar'

Bayram mı babam' 
İşte çocuklar'

Ben çocukların masumiyetlerinde' gülen yüzlerinde gördüm bayramları'

Meğer çocukların ellerini öpmem tesadüf değilmiş babam'

Sevgiyle'

Hiç yorum yok: