30 Haziran 2017 Cuma

Denizlere

....

Her sosyal olgunun bir çok bileşeni vardır' tüm sosyal olgular içerisinde bizim için değişmez ve değiştirilemez tek asli gerçekliğimiz ise sadece insanlığımızdır'

Mesnedi ve gayesi ne olursa olsun yazılanlar söylenenler yaşananlar eğer bir tek çocuğun bile gözyaşlarına sebep oluyorsa hepsi bir hiçtir' 
......

Akşam üzeri kumsala indim babam' biraz güneşin batışını gözledim' biraz da denize baktım'

Deniz hafif bulanıktı' bense yorgun' girmeyi göze alamadım' bıraktım kendimi kumlara' 

Bitip tükenmez bir enerji ve hep aynı ritimle usul usul akşamın sessizliğinde dalgaları dinledim'

Dertliydi dalgalar babam' bilmem rüzgarlar mı' yoksa denizleri mi anlatıyorlardı' yoksa karalara mı çalıyorlardı' bilemedim ama' dertliydi dalgalar'

Zaman zaman diyorum ki kendime yoksa sussam mı diye de' işte dalgaları görünce babam' susarsam ihanet mi olur içimdeki denizlere'

Sevgiyle'

Hiç yorum yok: